helgen som gått . .

Sitter just nu hemma i soffan å kollar på "Vem kan slå Filip & Fredrik". Vi kom hem från vårat besök i Malmö för några timmar sedan.

I fredags var jag på jobbintervju, och ja.. det kändes väl helt ok.. är dock osäker på att det är just mig som de söker till tjänsten... men de skulle höra av sig i början på veckan, så det är bara att vänta och se. Efter jobbintervjuen infann jag mig på gruppinformation hos arbetsförmedlingen här i Helsingborg, och ska tillbaka imorgon (måndag) för att upprätta en ny handlingsplan.. spännande! :P

Senare på fredagen tog vi "Olsen" till Willys för att vecko handla, och till middag blev det isterband, potatis och senapssås :) gott!

Igår (lördag) tog jag mig i kragen och gick ner för att gå ett step-upp pass. Lite svårt att få igång kroppen så drastiskt en lördags morgon.. men det gick bra iaf! Jag och Marcus gick ett varv på stan och sen åkte vi hem för att göra oss iordning för att dra iväg till Malmö för att hälsa på Anton och Fanny som anordnade en liten bjudning. De bjöd på bål och plockmat vilket var mkt trevligt! Vi sov kvar där och till frukost blev det knapriga bacon och äggröra... samt bröd och kaffe.

Som sagt kom vi hem för några timmar sedan och har käkat varma mackor som kvällsmat. Nu ska jag snart gå å nanna... lite trött efter gårdagen måste jag säga, och jag måste ju få min skönhetssömn så jag är fräsch när jag ska träffa min handledare på arbförm imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mammis

Bra att du tar ut Olsén på en tur ibland:-)

2009-10-26 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0