Jag blev utmanad . .



Regler:

Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 3 andra bloggare.
Sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

 

VEM:

Linnéa Lindström, snart 26 år. Bor i Helsingborg och jobbar på Clarion Grand Hotell.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Oj! År 2000... Jag gick ut 9:an i Askersund. Började gymnasiet i Örebro. Karolinska skolan, såklart! Dansade hela dagarna och tränade aerobic mm på kvällarna! Bodde hemma hos mor å far i Åmmeberg och pendlade till Örebro varje dag.

och så la jag till en egen fråga.. Vad gjorde du för 5 år sen?

2005 avslutade jag mitt år på Molkoms folkhögskola där jag gick friskvårdslinje. Hade precis gjort slut med min dåvarande pojkvän och flyttade ifrån våran läght i Örebro. Bodde hemma hos mor å far i Åmmeberg och började min första sommarsäsong på M/S Sandön i Karlsborg!

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?

Städa lite här hemma, laga mat samt äta, träna och jobba!

3. Godis jag gillar

Saltlakris!! chips, popcorn!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

Dela med nära och kära. Köpa ny bostad till mor å far, hälsa på syster å stefan ett bra tag i Sydafrika. Ta med mina vänner ut å resa! Fixa mig själv en bostad och en hund! Starta mitt egna fitness-center. Köpa maassa nya träningskläder. Åka ut på träningsconvent och fortsätta utbilda mig inom detta. Öppna egen nattklubb mm mm.

5.  Städer/orter som jag bott i

Åmmeberg, Örebro, Askersund, Karlsborg, Örebro igen, Göteborg, Helsingborg

Jag utmanar Mickaela, Yvette och Sanne!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis i förskott kusinen!

Hälsningar, Susanne

2010-05-02 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0