på språng..

..har haft saker att göra precis heeela dagen.. från det ena till det andra och det tredje!

Har kännt mig bättre idag, ingen feber och halsont börjar försvinna.... Tog bilen ner till stan för att möta upp Jenny på "Friskis". Jag hade lovat henne att jag skulle ta med henne till gymmet och visa lite maskiner och övningar. Vi gick ganska lugnt till väga men var ändå där i nästan 2 timmar, hon kämpade på bra och när jag blivit helt frisk från min förkyldning så kommer hon få kämpa ännu hårdare!! ;P

Väl hemma hade min tvättid börjat, så det var bara att börja lassa kläder i påsar och ner i tvättstugan.. Gjorde mig lite gröt, kaffe och ägg (kände mig riktigt hälsosam) och satt faktiskt ner (säkert i 10 hela minuter) för att läsa lite.. hmmm rastlös! Kunde inte riktigt slappna av.. tänkte att jag snart skulle till jobb!

Kl 16 befann jag mig iaf nere på Grand... inte så jättemkt bokat men uj vad vi fick springa eftersom det kom den ena drop in-gästen efter den andra! .. å så roomservice och bargäster.... vi fick att göra helt enkelt... ATT jag var lycklig när vi stängde baren kl 24.00... vi städade upp och ca 01.20 var jag hemma... skönt!

Nu i helgen blir det jobb för hela slanten... men snart kommer sköna söndag och lediga måndag!

Nu är det dax för lilla Neson att nanna! ..å vem vet jag kanske får lite sällskap framåt morgonkvisten...!! ... fundera på den ni! ;P

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0