tisdagen den 18:e januari 2011

Besiktat bilen - check!
Hämtat nya körkortet - check!
Tränat - check!
Tvättat - check!
Dammsugit - check!
Bakat kaka - check!




.... oj oj oj va duktig jag ääär!!

jahaja, nu kom Mr Bass hit åxå.. han hoppar in i duschen och jag ska vara en sann husfru och tillaga en liten middag till oss ;P

Gjorde precis en kladdkaka för första gången (får se hur den blir) ;P Ska oxå göra pasta carbonara för första gången... hahaha!

..men det jag egentligen skulle visa och tala om var detta!!




mina små söta "waka waka"-skor och min fina "waka waka"- klänning som jag skickat efter! Syftet är såklart att detta ska packas med i "waka waka"-väskan till "waka waka"-landet =) haha!


Skickade även efter ett par suuuupersköna byxor som oxå ska packas ner! Man skulle nästan kunna kalla det för ett par svarta "waka waka"-byxor!!





Nej slut tjatat! Nu ska jag göra carbonara!! =) Wish me luck!







Siss: recept - svar nej, finns ej! hihi slängde bara i lite grönsaker i stekpannan, gjorde couscous som jag blandade i tonfisk och varma grönsaker i :O "Bishop" är supermys, längtar tills vi kan gå dit ihop =) snaaart koooommer vi! waka waka!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Skall vitlöken ner i handbagaget?

2011-01-18 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0