söndag 4 mars

Försöker hitta på så många helt onödiga saker som möjligt att göra innan jag måste ta tag i det som jag egentligen borde göra ;P precis som vanligt alltså.. ;O

Har kollat på Vasaloppet, dock ej från start, tog mig lite sovmorgon! Vaknade upp med halsont och huvudvärk vilket jag INTE gillar.. har inte riktigt tid med detta, då jag har mer el mindre fullt upp mån-tors... och även lör.

Igår var jag och jobbade på Torekovs Warmbadhus. Detta var mkt intressant, minst sagt.. haha..

Eftersom jag ej fått någon spec upplärning el genomgång så var det bara att köra på.. Jag fick massera rätt mkt, vilket kändes betryggande, eftersom det är det jag kan.. mellan mina schemalagda behandlingar fick jag gå in i de olika badrummen för att lägga ansiktsmasker el skrubba de badande med tång. Jag kom snabbt på, att bada halvnakna el i vissa fall helnakna människor, kanske inte riktigt känns som min grej..! men jag kanske vänjer mig. Det blev en intensiv dag och jag var riktigt sliten när jag kom hem.

Nu ska jag göra något helt annat, vet bara inte vad ;P
..kanske försöka bota min huvudvärk?!?


Kommentarer
Postat av: Mammis

Ser Neson feamför mig springandes runt mellan olika behandligar

2012-03-04 @ 14:51:29
Postat av: Anita

det verkar ju spännande, man har tydligen valt fel bana i livet och nu är det väl för sent börja om.

2012-03-04 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0