fixar & donar inför 50-års festen imorn!

Imorgon är det fest! Sus & jag slår ihop våra 25-års kalas till en 50-års fest! Redan ikväll kommer två av gästerna; en fd klasskompis från Örebro, Louise och min kära vän Karin ska leta sig hit från Malmö. Imorgon kommer även Angelica å Henrik hela vägen från Öre och såklart många som Susanne känner härifrån Göteborg! Jag tror att det kommer att bli kanon!!

Jag & Susanne kommer att köra ett litet tema med lila & silver i våra kläder och kommer även att pynta lägenheten med ballonger och serpentiner! Igår va vi på systemet och inhandlade vin och sprit till bålen och idag är det meningen att jag ska städa.... jodå, jag ska börja med det snart..!



Susanne & jag fixade lite igår... satte tex upp denna fina klocka! Vi borrade, pluggade och skruvade :)

  

 

Fixade gästrummet oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Mammis

Hoppas det blir kul på Nesons kalas:-)Frejsan ligger och väntar på husse som är ute och cyklar.

2009-04-24 @ 15:09:47
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Din favoritt norske :)

Hei!nå har jeg endelig sett på din blogg, og vil prøve å følge med på hva du gjør om dagen!

2009-05-02 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0