H E L S I N G B O R G

jaha, det blev Helsingborg över påsk, gött det! Nu här jag än så länge inte har så mkt för mig i Gbg så är det skönt att var här hemma hos syster & Stefan å ta det lite lugnt... Vi kom precis hem från att ha tagit en öl (eller två) nere på en uteservering vid havet, det va riktigt skönt. Syster satt & störde sig på alla "brats".. men innerst inne tror jag att hon vill vara som dom... good luck siss säger jag bara ;)

Gick lite på stan igår, hittade dock ingen svart långärmad skjorta som jag behöver till min praktik nästa vecka.. känns inte som att det är säsong för långärmade svarta skjortor helt enkelt..hmmm. Hittade dock en lila t-shirt & en gul fin kjol :)  me sooo happy!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... läsa? brodera? spela GH?? hmmm svårt det där... Imorgon kommer det visst folk hit. Stefans kusin tror jag.... å så får vi se om jag å syss går ut med Paulina, det ska ju bli påskmiddag av här på söndag så det får inte bli så sent säger systra mi...!

Får se när jag åker hem
till Götet, det beror på SJ... måste iaf vara på praktiken kl 15 på tisdag...

Ta det lungt nu under påsk! kram kram


Min fina kjol å t-shirt :)




Kinna tror att det är sommar...


Varför nångång vara allvarlig på kort..?


Sitter å njuter av utsikten


..å sen lekte vi "följa John"..


men när vi skulle byta ville inte jag gå upp på bänken..

Kommentarer
Postat av: Mammis

Nesonfeson i kycklingkjol....tjusigt.Ja ja..leka följa John.Hur gamla är ni egentligen (fniss)Pappi tittar på "James"

2009-04-10 @ 20:34:51
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Anita

Det ser verkligen ut som det är sommar i Helsingborg. Det har varit varmt och skönt här idag också.

2009-04-11 @ 23:52:55
Postat av: Kinna

Det är så härligt i Helsingborg :-) Kul att du kom till oss i Påsk.

2009-04-12 @ 11:04:25
Postat av: Ingegerd

Hej! Ser på bilder att du har haft en fin helg i

Helsingborg. Lycka till med din praktik plats!

Hoppas du skall trivas med det jobbet.

Hej från faster i ett mulet Hidingeby.

2009-04-14 @ 17:18:37
URL: http://herbertsson.blogspot.com
Postat av: MAMMIS

Gamla bloggen sönder.

2009-04-15 @ 11:34:01
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag har gått hussepromenad.Nu är jag o husse och provkör amazonen.

2009-04-18 @ 09:29:59
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0