Nackspärr, bio, träning, praktikplats :)

AAAuuuouoooo nu fick jag nackspärr..!! uff, jobbigt... men det går nog snart över..

Veckan har varit lugn, är utan praktikplats & jobb, men ska på intervju på måndag för praktikplats på Scandic Rubinen här i Gbg. Det hoppas vi på! Hmm nu ska vi se.. jo i måndags tog jag det mest lugnt, hade kramp i vaderna efter step-passet i söndags, mötte upp Sus på stan vid 17-tiden, vi köpte present till Yvette som fyllde 25 i tisdags :). I tisdags var jag iväg å tränade igen, denna gång ett bas pass i step-up, oh shit va slitsamt det va!! Jag måste absolut träna upp min kondis lite innan jag orkar med att leda sånna pass :O. Onsdag har nog varit den bästa dagen än så länge i veckan. Gick upp tidigt, kände mig pigg, käkade lite frukost vid datorn & gick ut i solen med min bok, gött! Käkade lite mat och åkte in till stan för att möta Sus å Fredrik. Jag blev såklart lite sen så jag sprang till systemet för att köpa med en flaska red wine till kvällen, mötte sedan upp mina kära vänner & vi stressade till bion. Vi hann slänga i oss en öl i baren/fiket innan filmen började. Vi såg "Slumdog millionaire", riktigt bra film!! Den kan jag absolut rekomendera!!

Efter bion stressade vi vidare till en mataffär för att införskaffa lite kvällsmat, tog bussen hem till Penny och träffade Yvette där. Vi alla hjälptes åt (jag hällde upp vinet) med kvällsmaten... Varma mackor!! Mmmmm! Yvette fick sina presenter, vi kikade på tv å sen va det dax att nanna.

Idag, torsdag, har jag iaf fått ett litet positivt besked om praktikplats, ÄNTLIGEN! Jag får som sagt komma på intervju på mån kl 10.30. Då är det bara att hålla tummarna & hoppas på att dom gillar mig :O  ...  Idag ska jag iväg å träna ännu ett bas pass i step-up, det ska bli riktigt roligt! Sen får vi se när jag kommer igång att leda pass :)

Nu ska jag diska & plocka lite innan träningen! kram på alla!


Yvette posar med sina presenter :)





Susanne tyckte inte att det här va lika kul som vi andra!!


Kommentarer
Postat av: Kinna

Ha ha ha! Susanne måste lighten up lite, inte vara så vuxen jämt. Vilka klockrena presenter! Ses till helgen hoppas jag min favvobartender!

2009-04-02 @ 12:08:11
Postat av: Rosis

Klart att Du får praktikplatsen, jag menar.. vem kan säga nej till Dig gumman =) Hörde av Din kära syster att Du ägde baren när De var där... Det är rätt, det är så det ska vara =)



Sköt om Dig och ha det bäst !!!



Kramis Rosis

2009-04-02 @ 16:24:34
Postat av: Yvette

Jag tycker själv att jag blev jävligt sexy i min nya utstyrsel. jag bara väntar på soliga dagar i göteborg, då ska jag använda mina nya solglasögon :D



Tack för de fina pringsenterna :) Ha en bra helg, vi ses nästa vecka. PUSS!

2009-04-03 @ 10:07:59
URL: http://www.heltathelvete.blogspot.com
Postat av: Mammis

Lever katten? Han blev inte skrämd av dens tora svarta farliga hunden:-) Frejsan är trött nu efter helgen i Hbg.

2009-04-05 @ 20:18:14
URL: http://blackpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0