Gott nytt år . .

ja då var det dags igen.. för ett nytt nyår. Vi ska önska alla vänner och bekanta ett "Gott Nytt År" och avge nyårslöften. Jag tycker att det är lite överdrivet hysteri över detta med jul och nyår, man "måste" liksom "hitta på något".

Jag slipper detta bekymmer detta nyår, jag ska jobba :) Klädd i vit skjorta, svarta byxor och ett förkläde ska jag se till att andra människor får en riktigt bra nyårsafton genom att servera dem god mat och dryck :)

De senaste dagarna mån-ons har jag jobbat inne på Grand Coffée som är cafeteriadelen på hotellet, det har varit riktigt mkt folk ute på stan som sedan kommit in till oss för att fika och äta lunch. Det verkar som om folk är lediga dessa dagar??!! Konstigt tycker jag ;)

..men jag är ledig i helgen.. vad göra?? Ta hand om sig själv kanske, börja med nya rutiner och försöka börja träna...igen...??

Idag börjar jag kl 15, men gick faktiskt upp relativt tidigt för att inte känna mig stressad. Så jag har grejat lite här hemma... ätit frukost, strosat runt, tagit ett varmt bad osv. Härnäst blir det lite mat för att sedan göra mig klar inför jobbet.



..tände lite ljus medan jag strosade runt i lägenheten..



Så får jag väl avsluta denna blogg, årets sista med ett STORT GOOOTT NYYYTT ÅÅÅR till er alla!!

Puss å kram, vi ses !

Kommentarer
Postat av: Mammis

Tur att Neson finns där och serverar andra så de får något till livs:-)

2009-12-31 @ 13:57:45
Postat av: Anita

GOTT NYTT ÅR!

Snart får du sällskap i Helsingborg av syster, det blir väl trevligt.

2009-12-31 @ 14:07:02
Postat av: Ingegerd

GOTT NYTT ÅR!

Tur du var ledig i julas,så vi fick träffas en stund

det är inte så ofta.Hoppas det går bra o jobba på nyårsafton.

Ha det så bra hälsar haster.

2009-12-31 @ 16:03:36
URL: http://Herbertssons.blogspot.com
Postat av: Kinna

Gott nytt siss! Eller också kommer du hit och umgås. Sedan nästa vecka tar vi tag i rutinerna. Kram

2009-12-31 @ 16:55:25
Postat av: Monica

Jag önskar dej ett GOTT NYTT ÅR också

kram Monica

2009-12-31 @ 19:02:42
Postat av: Hanna

Gott Nytt År!:)

Kram

2010-01-01 @ 16:52:46
URL: http://crosshanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0