Julfest och hemresa

Äntligen hemma i lilla trygga Åmmeberg :)

Karolina och Stefan hämtade mig efter jobbet i Helsingborg lite efter kl 22 igår tisdag. Det blev en snabbvisit på Mackedonkan och sen mot "norrland". Vi hann åka i en kvart innan vi blev stillastående vid en olycka. Det löste sig ganska snabbt och sakta sakta rullade trafiken på igen. Totalt tog det oss över 7 timmar att komma hem, och på radion hade de varnat för olyckor och halt väglag heela vägen.


Nu kom mammis in till mig i köket med en stooooor toblerone!! Jag har precis kommit hem från Askersund där jag införskaffat mig en ny mobil och ett nytt sim-kort med mitt gamla nr. Behöver jag säga mer än att vi hade julfest med jobbet i söndags..?? Sen dess är mobilen spårlöst försvunnen! Så om det är någon som tycker att jag inte hör av mig som jag ska så är det för att alla mina "kontakter" är borta..




Syster sitter snällt och avnjuter julmaten på Grand :)



Ebba och Malin som jobbar i Grand Coffée och Malins pojkvän i mitten



Hela gänget som jag jobbar med Emelie, Frida, Ullis, Carolin och Malin.. med på bild Caronlins pojkvän.






Det blev en hel del O.P...



Två glada systrar ute på krogen...





...Snart vankas det mat och efter det måste jag pyssla färdigt med julklappar och dylikt. Jag har ännu inte fattat att det är julafton imorgon.. Som vanligt blir det julfirande hemma hos Anita och Dwight, med mat kl 13 och "Kalle Anka" kl 15. Allt blir ju inte som vanligt men man får tyvärr acceptera att saker och ting förändras...

Så.. jag får väl bara passa på att önska "från oss alla, till er alla, en riktigt GOD JUL!"


Kommentarer
Postat av: Från Karlsborg

Önskar dig en riktigt GOD JUL.

Saknar dig en dag som denna.

Hoppas du mår väl.

Tack för julkortet.



Clas F



2009-12-24 @ 06:16:40
Postat av: Anita

Hej och tack för julafton.

Tror din syster glömt att hon är i Sverige, verkar lite tunn klädd.

2009-12-25 @ 16:13:21
Postat av: Susanne

Hej, det var trevligt att träffa hela fam Lindström på julafton!

Hälsn, kusin S

2009-12-27 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0