hostar, fryser och nyser..

..ja något som jag kan råda er till är att INTE dricka stora mängder med alkohol när ni känner er lite småkrassliga i halsen. Det har gått fem dagar sen min fylla i lördags och NU har jag äntligen fått tillbaka rösten. Nu är det istället hostan som håller på å ta knäcken på mig..

Ja det började ju förra torsdagen när jag varit och solat.. då kände jag att jag fick lite lite ont i halsen, men tänkte inte så mkt mer på det.. och nu en vecka senare ångrar jag att jag gick och solade över huvudtaget :O ...

..detta är vad jag icke klarar mig utan just nu... hostmedicin, halstabletter och en mugg med varmt vatten el te..



Så nu i helgen väntas 12-timmars pass både fre och lör, och därmed har jag inte tid med att må halvdåligt! Jobbat kväll nu tis och ons.. Det var riktigt skönt idag när jag jobbade lunch, slutade kl 17 och passade då på att skämma bort mig lite och äta i caféet, fick sällskap av Frida, som är bossen på Grand Coffee ;) trevligt!

Så nu har jag kommit hem och slappnar av lite grann.

.. ja just det.. jag har ju fått lite mer "sällskap" här.. pappi tog ju med en cykel till mig när de var här (får väl ta en bild på den å lägga upp så ni får se), den är vit och rosa, jag fick nytt lås och fina lysen både fram å bak :) .. så nu är vi en liten familj här ; Me, My bike och "Olsen" :)


I tisdags firade jag 1:a advent och tände första ljuset.. det blev liksom bortglömt i söndags.




Tack å hej för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Hoppas "lille" blir frisk snart.Tycker synd om lillNeson.

2009-12-03 @ 20:42:06
Postat av: Kinna

Du kya på dig!! Hälsa familjen ha ha ha!

2009-12-04 @ 13:58:29
Postat av: Kajsa

Skönt att höra att du har din familj där nu hahah. Krya på dig!

2009-12-04 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0