Bye bye Ica Maxi och Närke, hej hej Göteborg!

Idag slet jag dom sista timmarna i förbutiken på Ica Maxi i Kumla. Det är som vanligt, när man slutar på ett jobb, att man känner sig lite sentimental. Det finns många personer som jag kommer att sakna. Mina kära kollegor i förbutiken har varit toppen och har tagit väl hand om mig från min första dag. Alla rosor till er! Och jätte tack för den fina presenten :)Slutade kl 16 men sprang runt i hela butiken för att säga "hej då" till alla som jag kunde hitta.

Vid 17-tiden hade jag iaf tagit mig från Kumla och in till Örebro för att hämta ut mina sista linser (800 kr fattigare). Sedan gasade jag och "Olsen" iväg till Anita och Dwight på Kyrkvägen. Anita skulle ju inte ha så mkt handlat...men, som min storasyster siade, så blev det en hel del. Vi kollade på kannor till kaffebryggaren men den ljusgröna kannan föll inte Anita i smaken ;) så det blev en helt ny kaffebryggare ist. Sen blev det fika, kaffe, (bryggt i den "gamla" bryggaren) smörgås och äppelkaka, naaam!

Sen tog jag och "Olsen" vägen förbi mitt lilla förråd i Baronbacken, och hämtade gardinstänger mm, men jag hittar f*n inte mitt strykjärn!! å inte min gröna lampa!! Jaja, jag får klara mig ändå :)

Klockan börjar närma sig 22.00 och imorgon är det dax.. ska upp vid 7.30 så vi kommer iväg i god tid :) Jag och pappa har en slitsam dag framför oss imorgon, hoppas vi hittar något bra fikaställe efter vägen! hihi. Försökte muta mamma med badsalt för att hon skulle följa med men där gick jag bet.. Vi får helt enkelt klara oss ändå!

Tack för idag och gonatt!

Det fina smycket som jag fick av Lena och gänget på Ica :) Kortet och det fina silversmycket som jag fick av Lena och gänget på Ica

Kommentarer
Postat av: Mammis

Lille Neson i stora vida världen.Vem skall Freja mysa med då?Tack för badsaltet Neson.Mu kommer jag i alal fall inte lukta otäckt när vi skall hälsa på Nesonkvist.

2009-02-28 @ 09:15:24
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hej hej hej! Mamma hade inte fått plats i alla fall. Hoppas du får det bäst! Kram

2009-02-28 @ 10:32:49
Postat av: Anita

Ja du Neson, Karolina känner mig ganska väl verkar det som. De blev en hel del handlat fast jag inget behövde.

Det var trevligt att du kom och hälsa på och hjälpte mig att handla. Du är ju van att serva gamlingar har jag hört.

2009-03-01 @ 13:25:06
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Lycka till Göteborg!Det är nog bra att flytta på sig ibland.Undrar bara vad det är för fel på Närke.

Både Kinna och du drar till sydliga breddgrader.

Är det kanske våren som lockar?

Hej då från faster i Hidinge.

2009-03-01 @ 17:38:26
URL: http://herbertsson,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0