turister i Vadstena..

precis hemkommen från min joggingtur - slitsamt..! Varit på utflykt idag; mor, far, syster, faster Anita, Chanel och jag for till Vadstena.. men först möttes vi allihop vid Hammarsbron för att fika förmiddagsfika :)



Sedan mot Vadstena som sagt ... :)



väl framme så gick vi till kyrkan...



syster är lika upptagen som vanligt :P





Innan vi gick vidare mot slottet, så passade vi på att äta lunch. Tack Anita ;)

..och så mot slottet, vi kan väl inte påstå att vädret var speciellt vackert men det kunde ha varit värre, lite regn får man väl ta..

Eftersom jag ej laddat batteriet i min kamera så slutade den fungera efter ca fyra bilder så några av dessa kort är lånade av min mor. Så nu blev det sagt också! :)





När vi ändå var ute på nöjestripp så beslutade mamma att vi skulle in på Ica Maxi i Motala, och sagt och gjort! Mycket trevligt ställe det där Ica Maxi - det finns det mesta där och jag gjorde två fynd på "bokrea". Sen fikade vi igen!

Väl hemma tog jag det lugnt någon timme innan det var dags att dra på sig träningskläderna och ge sig av på en liten joggingtur. Nu är jag helt slut i både kropp och knopp så jag ska bara dricka upp mitt te och gå och lägga mig. Ska upp rätt tidigt imorgon för att återigen avverka en dag på M/S Sandön :)

Saknar min Marcus som hävdar att han snart kommer hem... men jag vill att han kommer hem ..NU!

Ta hand om er allez!

Kommentarer
Postat av: mammis

Vi hade skojigt idag på vår lite blöta semestertripp.

2009-07-27 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0