Tjejkväll i Smögen-Kungshamn :)

..precis tagit mig "hem" till vårt boende här på Smögen, var en liten tripp till Kungshamn. Jag och Marcus lånade duschen hos Fanny, Anton, Mike mfl, tusen tack! Idag är det inte så jääättevarmt men sjukt skönt att få ta en dusch.. Ja just det.. duschbygget i vårt lilla boende går saaaaaakta... och hmmm lås på toaletten har jag och Marcus fixat själva.. haha inga fler kommentarer om detta :P

Igår började Marcus jobba kl 14.00, jag slog följe med honom till Kungshamn och promenerade hemmåt.. så här i efterhand ångrar jag detta eftersom dagen slutade med att jag gått fram å tillbaka över den där j*vla bron minst 100 ggr.. men men.. Tog det lugnt, skickade iväg ett sms till Fanny och vi beslutade till sist att vi skulle ses på kvällen :) kul! Jag tog med mig min bok och gick till "Coffee Room" - en latte och blåbärspaj med vaniljsås - smaskens!!

Lite senare mötte jag upp Fanny och Jessica nere vid bryggan och vi gick för att käka...



supergott..

Senare drog vi vidare till Kungshamn och satt och chillade på Marcus, Mike och Antons jobb.. satt och hade det gött i baren :P





Fanny - en sjukt trevligt tjej! :)



Kungshamn by night! Utsikt från Marcus jobb "Kanske mat och bar"

Jag och Fanny traskade återigen över bron till Smögen för att ta några drinkar på "Lagergrens". Gratis inträde och fria drinkar lockade men vi blev inte kvar så länge eftersom det blev proppfullt med folk. Såååå... vi gick över bron igen! haha... åter på Kungshamn hamnade vi hemma hos Fanny. Marcus och Mike slutade jobba runt 04.00 och då hade jag hunnit slummra till i soffan... Vi bestämde oss för att sova några timmar hos Fanny och tog bilen hem nu imorse..

Trötta och sega så skulle Marcus promt skruva fast ett lås på toaletten...... eeehhh jaaaaa..... lite provisoriskt blev det allt...hihi.. Han är ju så händig....!?

Marcus började åter jobba kl 14, så jag gick till "Lilla Skäret" och åt min frukost bestående av en latte och en salami & brie macka... Man blir ganska bortskämd här nere eftersom man får personalrabatt på allt! Så fast jag tycker att jag "lyxat" till det nu i två dagar så syns det inte speciellt mkt på kontot, vilket passar mig utmärkt just nu! :P

Tyvärr så har de redan anställt den personal som de behöver på "Skäret" så jag fick inget jobb där.. men Jessica skulle fråga runt lite sa hon... Känns ändå skönt att få ha lite riktig semester hemifrån och ta dagen som den kommer..

Puss och kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Neson och Marcus "duttiga",snickrar lås själva

2009-07-16 @ 00:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0