var kom all energi ifrån?

Ja det är klart, imorse var jag inte allt för pigg men annars idag har jag haft fullt upp, och allt har varit frivilligt!

Vaknade vid nio, trött som sagt.. tvingade mig själv att gå upp. Åt frukost, läste tidningen och fikade med pappa på altanen. Sen blev det full fart! Pappa och jag plockade undan i källaren (vi ska åka å hämta mina grejer i Gbg och behöver plats för detta). Jag började gå igenom kartonger och kassar fulla med grejer, hittade massa roligt :) När jag ändå var igång började jag tvätta, och städa tvättstugan OCH duschen, fan va bra jag är! tänkte jag.

Detta tog några timmar och jag gick upp för att vila en stund och äta mat. Drog på mig lite andra kläder och gasade iväg med "Olsen" till A-sund. Köpte frimärken och postade div. Väl hemma igen var det träningskläder på och ut i elljusspåret en sväng.. det gick riktigt hyfsat! Nu jäklar ska den lönnfeta magen och häng röven bort!! haha! Tränade lite styrka när jag kom hem. In i den ny städade duschen, skööönt, och sen bara slappa.. Satte mig ute på altanen, med lite kvällsmat och sydde lite på min tavla. 

Nu har jag precis plockat undan i mitt rum, och pratat en stund med Marcus. Saknar dig! Längtar till Helsingborg!

OCH vet ni vad jag hittade när jag plockade i källaren.....?? JO, ias och min servett-samling!! Tog några bilder men observera att detta är endast ett litet axplock! :) 













hihi jag kommer ihåg hur vi slet med detta! Jag undrar om jag ska spara dem och föra vidare till nästa generation :)

Puss på er! Nu är det dax att nanna! Back to the boat tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Dutti neson:-)

2009-07-29 @ 22:11:16
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej!

Vår dusch behöver också städas om du har energi över.

Jag undrar var den lönnfeta magen och häng röven sitter på dig.

2009-07-31 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0