Smögen imorgon - till min älskling :)

...även fast jag inte alls känner mig på topp just nu så ser jag iaf fram emot morgondagen då jag får träffa min Marcus. Jag har packat väskan nu precis och ska försöka komma iväg tiiidigt imorgon bitti.

Idag har vi annars haft en ganska fullproppad dag jag och systra mi. Gick upp 06.30, la i lite tvätt, gjorde mig iordning och följde med syster in till Askersund för att hämta bokningspärm och liknande hos Rosis. Satt i bilen och väntade medan syster var inne hos doktorn och fick reda på sina provsvar, hon hade lite högt blodsocker och nu blir jag lite nervös för att jag också har det :S

Sedan drog vi vidare för att hämta Håkan i Olshammar, och sedan vidare igen mot Karlsborg. Ombord på Sandön grejade vi lite och när Håkan kände sig färdig där så skjutsade jag hem honom och jag själv fick mellan landa hemma i Åmmeberg en liten stund - puuh lite viiila - jag somnade en stund i mammas säng... skööönt...

..men vilan blev kort för snart var syster tillbaka igen...

Mot nya mål. Ett delmål var Hidinge där vi fikade hos Ingegerd och John-Erik.. och lilla söta Alice såklart :) Tack faster för kaffe, saft, bullar och kakor :) och för en trevlig stund i trädgården!

Jag och syster hade ju fler besök att beta av så vi drog vidare till Kyrkvägen i Lillån för att... eeehh.. fika lite till??!! Anita och Dwight satt ute och hälsade oss välkomna.... ja Anita kunde ju inte sitta still (förstås) så hon sprang fort fram å visade oss var vi kunde parkera.. hihi! Det är så när man blir pensionär, tydligen ;)

Vi blev minsann inte ensamma att besöka paret Funcke utan Goody och Tora kom och vi fick hälsa på lilla lilla söta Maarin för första gången (Toras ca 1 månad "gamla" bebis) :) ... tyvär blev det inga kort tagna för min egen del men tror att Anita lägger ut på sin blogg :) Tack även till Anita och Dwight för fika och för mycket trevligt sällskap :)

Resan tog dock inte slut där utan vi tog Håkans ford vidare mot Willys där vi handlade diverse "småplock" till båten...

Japp, äntligen hemma så var det bara att käka lite kycklingsallad och börja packa... nu blir det en dusch och sen ska jag nanna... såå trött... man blir ju lätt det när man inte kan sova om nätterna :O

Så, det kanske blir en blogg från Smögen nästa gång :) Who knows!?!?

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mammis

oj vad Nesonkvist reser o far.

2009-06-29 @ 22:34:32
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Trevligt att ni hade tid med släkten i Hidinge.

Vilken kul överaskning hos Funckes,att få träffa

Tora och lilla Maarin.

Ha det så bra i Smögen,hoppas du hittar ett jobb.

2009-07-02 @ 15:40:26
URL: http://herbertssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0