Denna vecka räcker inte till...

ja nu börjar det dra ihop sig.. denna vecka händer allt å nästa känns heeeelt tom, varför kan man bara inte ta några saker å slänga över till veckan därpå??

Tisdag idag - jag har fortfarande ingen praktikplats, HJÄLP, jag slutar skolan på fre! Det får bli imorgon...jag MÅSTE hitta en praktikplats imorgon... Susanne å jag ska dra runt lite på stan å sätta oss på "after work" imorgon innan vi ska till Yvettes "release fest" (för hennes seriebok..typ?) Detta börjar kl 19 å vi kommer väl vara där ett bra tag antar jag... så blir det nå pluggande imorn... eehh svar: antagligen inte..! Det betyder att jag har eehhmm ikväll å på tors på mig att plugga till vinprov å juryprov som sker på fre..! På tors ska jag helst hinna träna å sola lite åxå... uh, jag får magsår bara jag tänker på det. Egentligen behöver jag inte träna, men det vill jag sååå hemskt gärna å egentligen behöver jag inte sola, men vi ska ha beach-tema på avslutningsfesten å då kan jag inte komma dit likblek... oj oj oj.

Idag har jag varit på "Fysiken" ett rätt stort träningsställe här i Gbg. Jag va där å sökte "jobb" som träningsinstruktör å det gick ju rent ut sagt SKITBRA! Hon som jag satt å pratade med i över en timme va jättetrevlig, visade mig runt å gav mig gratis prova-på-biljetter :) sen sa hon att så fort jag känner mig redo så kastar hon in mig i ett av hennes dagspass.. å så håller vi tummarna för att jag inte gör bort mig allt för mycket ;P Jag är väldigt taggad inför detta, det ska bli superkul! Jag får lite arvode för detta men det är inget som jag kan försörja mig på...än så länge!

Annars inte så mkt nytt å spännande att komma med! Vi höres vidare! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Frejakiss på g...skulle bara vänta på att husse "nästanhadeätituppglassen" så Freja kunde få det sista....Neson e duttiNeson ju

2009-03-24 @ 19:52:14
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hoppas hoppas hoppas det ordnar sig snart med praktikplats. Kul som bara den med fysiken och att Krisse tränar där. Skynda långsamt nu Neson. ALLT ordnar sig tillslut det vet du. Kram

2009-03-24 @ 23:29:45
Postat av: Anita

Stressa inte ihjäl dig, om jag kunde skulle jag skicka några timmar, jag är ju ledig torsdag och fredag.

Jag håller tummarna för praktikplats.



Vad duktig du är som tränar, min träning består mest i promenad till och från bussen och cykling till Coop.

2009-03-25 @ 19:00:53
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Du verkar ha det stressigt just nu.

Bäst Neson lugnar ner sig lite grann.

Redan slut på skolan,tiden går fort.



Här i Hidingeby är det vinter.

Hej från faster.





2009-03-25 @ 19:22:44
URL: http://herbertsson.blogspot.com
Postat av: Mammis

"lille" e bara bäst så det så!

2009-03-27 @ 09:49:31
URL: http://blackpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0