MVG på provet, så stolt över mig själv :)

...jag kände bara att jag va tvungen att skryta lite. Jag har mycket sällan fått MVG på ett prov...tänk att jag besitter sådanna kunskaper och talanger när det gäller alkohol.. ligger det i släkten?? Njaaaeee... Efter provet gick vi ett gäng å käkade lunch på stan, fredagsmys, Yvette kom förbi å gjorde sällskap med mig å "mina grabs" vilket var mkt trevligt :) Efter lunch var det bara att öppna upp baren å börja träna på drinkar. Jag hade riktigt kul, jag är grym i baren! hahaha! Vi fick sluta en timme tidigare, (eftersom vi alla hade varit så duktiga på provet), och det passade bra eftersom jag behövde åka hem till lägenheten innan jag drog ner på stan igen för att ta tåget hem till mor å far.

Väl hemma i Åmmeberg var jag både trött och hungrig. Alla var hemma; mamma, pappa, Freja, Kinna å Stefan. Med hela familjen samlad vid köksbordet avnjöt vi en god måltid (korvstroganoff) :).

Det va min fredag det! ..Synd att Niklas åkte ur Let´s dance tycker jag...men så länge Morgan är kvar så :) Å till mina kära fastrar; fortsätt att öva med era moppar så kanske ni kommer med nästa säsong! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Neson drottning i baren:-)!!!

2009-03-07 @ 21:42:19
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Anita

Gratis till MVG på provet.



Vi köpte ju lite nya delar till min mopp när vi var på Coop och handlade, så nu går det så bra.

Syrran kommer inte alls upp i min talanger, det blir ju mest gammeldans och det duger inte.



2009-03-08 @ 09:51:02
Postat av: Kinna

Bara att keep up the good work! Hoppas det gick bra på tåget imorse.

2009-03-09 @ 10:24:45
Postat av: Mammis

Frejsan har körit ett race med fisken.Nu nannar hon.

2009-03-09 @ 19:30:20
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Kinna

Läste ditt motto nu. Tänk att det uttrycket kommit så långt. Ha ha ha! Ett kul minne!

2009-03-11 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0