Mina första dagar i Götet

jahaja.. uff.. känner mig lite sliten. Första dagarna i Göteborg.. kom hit i lördags och Susanne tog emot mig och mina grejer med öppna armar :) Jag och pappa hade haft lite bekymmer med Gps:en men till slut hittade vi till Pennygången 82 som nu är min adress. Yvette kom över och vi tog direkt tag i att försöka tömma min bag in box med rödvin, kikade lite på melodifestivalen..men som ni kanske kan förstå blev det rätt mkt tjejsnack, eftersom jag inte träffat dom på så länge.

Igår (Söndag) hämtade Yvette upp mig och vi tog spårvagnen in till staden. Yvette tyckte att rundvandring var en bra idé, och jag uppskattar hennes försök, men jag ville helst bara fika. Susanne mötte oss på stan, vi gick till bibblan..både jag och Susanne köpte två kokböcker var! haha nu jäklar ska vi lära oss att laga mat.....

Idag då, måndag, och första dagen på skolan...jag va såååå nervös imorse. Väl på skolan visade det sig att jag blev ensam tjej i klassen...och äldst..de flesta av killarna är 19 el 20 år.. men men när vi käkade lunch så visade det sig att de flesta av killarna var vettiga att prata med. Imorgon ska vi börja blanda cocktails :) jippie!

Så nu vet ni lite vad jag gjort dom senaste dagarna.. är inte riktigt på blogghumör..mest trött i mitt lilla huvud. Nu vankas det lite te innan det är dax för sängen. Jag kommer nog att trivas här på "Susannes Bed and Breakfast" servicen är super :) haha. 

Pöss å kram!
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Det är bra Neson,håll ordning på smågrabbarna:-)

2009-03-03 @ 11:13:49
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Kinna

Tills jag kommer får det där med rödvin styras upp till vitvin i alla fall. Ser fram emot Susannes bed and breakfast :-) Vi ses snart!

2009-03-04 @ 10:58:49
Postat av: Angelicat

De där med kokböcker låter smart... med tanke på att du neson e rätt duktig på o matförgifta sig ;) Jag tror du kommer trivas i klassen.. läxa upp dom små liven ;)

2009-03-04 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0