Mammis har tråkigt...

Fredag morgon och jag vaknade klarvaken kl sju... men då kan man väl inte gå upp tänkte jag... så jag vände mig å somnade om.... oj oj oj det skulle jag aldrig ha gjort... vaknade nästa gång vid halv tolv.. Ja det kan ju vara förståligt efter att ha sovit med Marcus i två nätter..i en alldeles för liten säng, han tar sån plats & för att jag ska få plats lägger jag mig in mot väggen (för annars ramlar jag ur) å så ska han ligga så nära så jag blir helt intryckt i väggen..hmmm..

I alla fall, mammis kom in nu å ville leka nåt sa hon... Kinna är hos Tina å får manikyr å det ville mammis oxå leka. Jag skulle vara receptionist och ta emot henne, sen skulle vi gå in i Kinnas rum å lägga ut alla hennes sminksaker på golvet tyckte hon... Nja sa jag... vi kan i stället leka att jag är jätte hungrig å att du är frukostvärdinna åt mig å går å gör min frukost.... hmmm det tyckte inte mammis. Mammis behöver en ny vovve... såklart att ingen ny hund kan ersätta Frejsan men mammis behöver nån här hemma hos henne... snart åker ju hennes kära döttrar hem till sitt igen. Men vi kommer ju tillbaka snart igen :) var så säkra på det!






Ja mammis det va tur att jag hade dig å Kinna som smakråd igår när jag köpte mina skor! Tack Tack!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Jaha å vad är det för fel på att ha sminkparty då? Jag har inte långa naglar,så manikyr är uteslutet.Men Kinna har en massa puder o krämer,grejjer till ögonen o sånt.Så vi kan ha sminkparty.Hm..varför tror du jag ahr tråkigt???

2009-05-08 @ 12:24:31
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0