helg i Gbg..(fia med hutt och poker)

Idag måndag kom jag hem från Gbg och mitt besök hos Suss. I fredags jobbade jag min första frukost och vi hade ca 160 gäster sades det.. men jag vet inte.. verkade ganska lugnt tyckte jag. Sedan följde lunchen och den var lugn och behaglig, det enda som är riktigt stressigt är att städa efter frukost och duka fram och förbereda för lunch, men bara jag får lite rutin på det så går det nog bättre och bättre. Vet ju fortf inte vart vissa saker finns osv..

Kl 16.00 loggade jag ut från arbetet och gick med packade väskor mot Centralstationen. Slängde i mig en burgare på Mackedonkan å sen satte jag mig på tåget mot Göteborg! Tåget var fullt fullt fullt!.. men jag fick mig ändå en plats.

Väl i Gbg så regnade det och var isande kallt... hmm "Välkommen till Göteborg"??!! .. men men.. buss 16 mot Högsbohöjd var försenad men lite efter kl 20 var jag hemma i mitt fd boende hos Susanne och hon välkomnade mig med ett glas rött ;P .. ATT hon känner mig väl! hihi..

Fredags kvällen blev lugn och sansad.. På lördagen begav vi oss ut på stan.. Vi shoppade lite och käkade "black and white" på en pub.. och en öl blev det också..

Senare blev det "fia med hutt" och utgång! (se bilder nedan :P )

På söndagen var vi sega.. men Fredrik kom över vid 18-tiden och vi spelade lite poker, vilket var mkt trevligt trots att jag förlorade 100 kr...:S



såhär ser spelet ut innan vi börjat... (vi som spelar är Susanne, Frida och jag)



spelet är igång och glasen är fyllda...



..ibland behöver glasen fyllas på..



Susanne gillade detta spel.... hihi..
Sen blev det utgång!



Nu kommer bilder från poker-rundan...









Fredrik vann... och jag kom sist :(

..det blev ändå en riktigt trevlig helg i Gbg och jag hoppas att vi får ett liknande tillfälle snart igen!

Imorgon tisdag börjar det en ny korvstoppningsvecka på jobbet... (tis - lör) kram till er alla och ta hand om er!





Kommentarer
Postat av: Mammis

Kul att få reda på lite av vad Neson gjorde på sem:-)

2009-11-17 @ 11:06:01
Postat av: Kinna

Skönt att du fick en rolig helg! Det behövde du! Kram

2009-11-17 @ 19:59:14
Postat av: Anita

Hej!

På min tid spela vi Fia med knuff.

Ha det bra på jobbet och i lägenheten.



Kram från Kyrkvägen

2009-11-17 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0