Vi tände ett ljus..

..hos Håkan idag.. Begravningen var fin igår (6:e nov).. men så tungt att säga ett sista avsked. Hans kaptensmössa låg på kistan. Det kanske var när jag såg den som allting bara brast.. Kan fortfarande inte förstå att det är sant. Det enda som egentligen tyder på det är att han inte ringer längre...jag har hans nr kvar i fall att...

Tog såklart med mig kameran då vi åkte för att tända ett ljus på hans grav..

































Här får han nu sin sista vila.. med utsikt över hamnen i Olshammar



..tog ett kort på minneslunden också..


..sen åkte vi vidare till Hammars kyrka..



..för att tända ett ljus hos morfar också..





..tänk att ett litet ljus kan göra en sådan skillnad..


Kommentarer
Postat av: Mammis

Fina bilder Neson:-)

2009-11-07 @ 18:23:35
Postat av: Rosis

Åh, så fina bilder Du har lagt upp gumman.

Vi har precis lagt in dem på datorn, så det kommer väl några senare hos mig.



Sköt om Dig, och Du vet var jag finns om Du vill prata.



varma kramar

2009-11-07 @ 22:52:12
Postat av: Kinna

Jättefint, spec det med att han får utsikt över hamnen. Då kan han hålla koll. Ta hand om dig nu!

2009-11-08 @ 09:52:22
Postat av: Ingegerd

Vackra bilder på alla blommor.

Kram från haster.

2009-11-08 @ 19:20:51
URL: http://Herbertssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0