dagarna går..

..och jag å Marcus går ganska ofta varandra på nerverna.. igår morse packade han sina grejer för att åka härifrån. Några samtal senare så bestämde vi oss för att han skulle stanna över helgen och vi skulle återigen göra ett försök till att vara snälla mot varandra. Det är inte så att vi bråkar, men diskuterar ganska ofta hur vi vill ha det i framtiden, och när våra planer och idéer inte matchar så undrar man hur länge det kan hålla när vi har så olika intressen. Kan verkligen säga att våran relation tar oss med på riktiga berg och dalbanor så det är bara att hålla sig fast och se vart det slutar. Nånting som vi iaf är överens om är att vi tycker väldigt mycket om varandra... vi får se om det räcker i framtiden.

Igår kväll kom Marcus vän Johan (från Marcus hemtrakter) för att besöka oss under helgen. Vi hade en riktigt bra fredagskväll, men jag var alldeles för trött för en utgång så grabbarna fick dra ut på stan själva. Ikväll hoppas jag dock på att orka följa med. Jag har precis bytt om och plattat håret så jag är lite fin när vi går ut å clubbar ;P




Så nu gott folk ska jag återgå... Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kinna

Försök lägga diskussioner åt sidan för ikväll i alla fall och ha roligt!! Kramar

2009-10-17 @ 20:07:24
Postat av: Mammis

Det är inte alltid lätt m berg o dalbanor.

2009-10-17 @ 20:16:35
Postat av: Anita

Det blir nog bätre när ni får jobb, då hinner ni inte åka berg och dalbana.

Ha det så bra båda två.

2009-10-17 @ 21:59:16
Postat av: BETTAN

Ja.. livet är en schlager eller hur ...kram kusin Bettan

2009-10-18 @ 11:11:20
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Hoppas ni har lugnat ner nu efter helgen.Livet är nog lite berg o dalbana för alla tror jag.Det har

hänt så mycket omkring er nu.Blir nog bra när båda

får jobb.Hälsningar från haster.

2009-10-19 @ 17:20:46
URL: http://Herbertssons.blogspot.com
Postat av: susanne

måste säga att jag gillar vinglaset onekligen..de var handdisk på dessa va?:-)

2009-10-22 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0