fredagsmys..



lite kort i väntan på maten..



kocken ser vääääldigt koncentrerad ut :P



potatis i ugn, fläskfilé och svampsås.... grönfodret glömde vi.. hihi



liiite myyysfaktor...



Marcus "vänner" var naturligtvis oxå med :)


..men innan det fredagsmyset var det tvättdag för hela slanten... guuu va mkt tvätt, men det gick strålande bra. Sedan gick jag ner på stan för att fixa med mitt träningskort, vilket oxå gick jättebra!

Så nu efter maten har jag och Marcus suttit å softat lite i soffan... han spelar mest PES å jag har hamnat in något slags tvångsmässigt behov av att brodera :P hihi.. men fint blir det!




Det ska bli fyra st kylskåpsmagneter med julmotiv... än så länge har det blivit en tomte :) mycket nöjd faktiskt :)

Nu blir det film, kram på er!




Kommentarer
Postat av: Mammis

Vad "muusigt" ni har det på Wrangelsgatan

2009-10-03 @ 08:24:24
Postat av: Rosis

Åh, mästerkocken är i fullgång ser jag =) Som Du skriver, väldigt koncentrerad =)



Har nu printat ut Ditt brev, så idag ska det levereras.. Du vet att jag hör av mig sen om hur det var/är =)



Du, här broderas det massor med.. har inte mycket kvar på min "kryddhylla" nu =)



Sköt om Er



Varma kramar från Oss på Tkv =)

2009-10-03 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0