¤ det var inte så här det skulle bli ..

..han skulle ju bli frisk, allt skulle bli bra..





Satte mig här och tänkte att jag skulle skriva några rader... men det blev bara tomt. Kvar finns bara känslor som; sorg, ilska och total maktlöshet... och tomhet. En känsla som - jaha, så vad händer nu?






Idag har jag inte gjort så mkt än... vattnat blommor och kippt bort vissna blad... blommorna som jag fick av Marcus har dött medan jag var borta..



alla dessa blad har jag klippt bort..



..tog några bilder på systers torkade rosor..





..men så såg jag..



..en annan blomma som jag klippte bort en massa vissna blad ifrån för några veckor sedan har repat sig.. den ska jag ta hand om nu :)


Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja inte blir allt som man hopats,de är ett som är säkert.Har instakerat Anitas wecamera o lurar nu.Vu är på Kyekvägen jag har köpt ny mobilfåne på Telia i Marieberg.Vi var där och pratade om bredbands tv mm mm.

2009-10-09 @ 17:58:40
Postat av: Kinna

Är det du som torkat rosorna? Kommer inte riktigt ihåg vilka det är :O När något gammalt försvinner kommer något nytt åter =) Kramar

2009-10-09 @ 18:17:54
Postat av: Ingegerd

Känns tomt när en vän går bort.Men ibland är det inte rättvist här i världen.

Ha det så bra! Haster.

2009-10-09 @ 23:09:45
URL: http://Herbertssons.blogspot.com
Postat av: Monica F

Tänkte bara säga att jag tänker på dej. Det är alltid en fråga varför. Försök att ta hand om dej på bästa sätt.Kram Monica

2009-10-10 @ 11:10:58
Postat av: Anita

Kram på dig Neson och ta hand om dig och din Marcus.

Livet blir inte alltid vad man tänkt sig.



Anita och Dwight

2009-10-10 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0