Så vad gör jag om dagarna egentligen..?

..jo varje dag försöker jag vakna och äta frukost.. :P

Jag har kommit igång med träningen igen, vilket känns riktigt bra! Var på ett step-pass igår som var riktigt kul och jobbigt. Så jag försöker gå på 3-4 pass i veckan. Vet inte hur mkt nytta det gör eftersom jag, som igår åt glass och äppelpaj när jag kom hem :O

Jag försöker iaf hitta på nånting varje dag.. å idag låg städning på schemat. Dammsugit alla rum och moppat :) .. putsat och dammat lite.

Jag söker jobb såklart, men med inte allt för stor framgång men det hoppas vi att det blir snart. Jag väntar med spänning på svar från ett par ställen som jag gärna skulle jobba på.

Marcus och jag brukar aktivera oss genom att gå ner på stan för att fika eller ta en match biljard. Om vi ska kika på poängtavlan så leder jag biljarden för tillfället :) För okt månad står det 10-7 till mig!

Nu tittar jag på när Marcus spelar GTA på tv-spel. Det går väl egentligen ut på att man ska göra olika "gangster"uppdrag.. men Marcus åker mest runt i helikoptrar, flygplan, kör på folk med bilar och skjuter poliser.

Jag broderar :) och spelar Farmville på datorn.

Hmm vad gör vi mer??.. vi lagar mat.. idag blev det stekt fläsk med potatis och bruna bönor, å det va riktigt gott!


Här kommer en liten bild på en snögubbe som jag broderat :) Lite suddigt kort.. men men.



Ha det bra nu! Kramar

Kommentarer
Postat av: Mammis

Neson får äta äppelpaj när du tränar så duktigt:-)

2009-10-14 @ 20:50:05
Postat av: Kinna

Ååååååå fläsk och bruna böner det måste Marcus laga när vi kommer i jul!! Keep up the good work with training så får du äta mer äppelpaj=) Kram

2009-10-15 @ 07:41:52
Postat av: Anita

Jag håller tummarna för att ni ska hitta jobb snart.

Jag antar att det blåser kallt från havet nu, men havet är havet hur det än är.



Ha det så bra och sköt om varandra.

2009-10-15 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0