Inskolning i Helsingborg...

.. vi kom hit i måndags, jag, Marcus och min Olsen. Vi har haft några riktigt bra dagar och vi åker tillbaka till Närket på fre, eftersom jag ska jobba på båten på lördag. Känns väldigt bra att vara här, hoppas att jag kan trivas och känna mig hemma här.


Just idag är jag uppe tidigt, har så ont i halsen så jag sitter i köket å dricker lite te. Marcus nannar.


I tisdags följde jag med Marcus och Anton (Marcus vän från Smögen, som bor i Malmö), för att spela golf.. haha, det va faktiskt roligt... när jag väl fick in ett hyfsat slag. Jag blev lite irriterad men också stundtals glad när jag satte ett par puttar :) men jag vet inte... det va nog inte riktigt en sport för mig! Kul å testa dock!


Efter golfbanan åkte vi hem till Anton för att laga lite god mat, Fanny kom dit och vi hade det riktigt trevligt!


Igår, onsdag, träffade jag Karin en stund på stan. Vi tog en fika på Ebbas :) ett super mysigt 50-tals café... där kommer det nog att bli många besök under min vistelse här :O


...och så va det det där med jobb... om ni känner att ni har något över här i närheten så tänk på mig! Marcus satt nästan hela dagen igår å skrev cv:n som han skickade ut, jag har sökt några st jag med.. bara att vänta å se.... å såklart söka allt som går!


..och nu till känsliga läsare... de här två monstren träffade jag i lördags när jag var hos Angelica i Örebro ;)





..och de här två monstren kanske ni känner igen... ;)




Chip å hej! Take care alle sammen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ni trivs :-) Har du kollat upp det där med Sundspärlan? Tror det var så det hette, eller Sundets pärla. Gå in på hitta.se o se om det finns nån sån restu i Helsingborg.

2009-09-10 @ 10:30:42
Postat av: Anita

Jag var också på Ebbas när jag var i Helsingborg. Det var så varmt så vi satt ute och åt våra jättemackor.

Det är verkligen fint i Helsingborg med havet så nära. Skulle inte ha tid att jobba om jag bodde där, sitta vid havet hela dagarna vore nu det jag skulle göra. Men jag har ju pension och behöver inte tjäna ihop pengar till hyran.

2009-09-10 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0