Tisdag den tjugoandra september

..vaknade upp i Karlsborg och ska snart gå å lägga mig hemma hos mor å far i Åmmeberg. Marcus jobbar i Tibro denna vecka, i skolkök, hihi min lilla mat-tant :P jag själv har mest åkt runt i "olsen" idag.

Bl a varit hos Håkan å lämnat det sista som har med båten att göra, och han fick även tillbaka sin volvo :) .. men han blev inte gladare för det.. jag fick inte ens komma innanför dörren :S .. jaja, han verkar inte må nå vidare.. Mammis hämtade mig i Olshammar. Väl hemma i Åmmet käkade jag lite mat, för att sedan åka iväg till Örebro.

I Öret hälsade jag på Anita och Dwight.. jättetråkigt att inte Marcus kunde följa med men som sagt.. han jobbar.. Iaf, vi pratade å fikade. Alltid trevligt att träffa er!

Senare iväg in till stan för att hämta ut mina linser, och 1300 kr fattigare mötte jag upp Mickan och Angelica för att ta en fika. Det va f*n på tiden att vi kunde ses, vi har pratat om att träffas i flera månader nu!

Lite efter kl 20.00 var jag hemma i Åmmet igen... slängde ett öga på "Idol" för att sedan käka lite fil å sen knappa lite på datorn.

På torsdag ska jag försöka komma iväg till Helsingborg, så imorgon blir det packning och städning mest hela dagen... får hoppas att min envisa huvudvärk gått över tills dess... :(

Höres! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kinna

Uffa, du har då haft fullt upp. Inte undra på att du får ont i huvudet. Du har väl ätit som du ska va?? Kul att du hälsade på Anita och Dwight =) Inte lika kul med Håkan, han är ju som han är... Man tycker synd om honom men det finns inte så mycket vi kan göra. Skulle han ta emot lite hjälp kanske det skulle gå lite bätte för honom. Kör försiktigt till Helsingborg =) Krama lägenheten från mig. Ta hand om er! Du och mattanten =P

2009-09-23 @ 10:06:32
Postat av: Rosis

NU.. e jag fri från Sandön..hehe... har lämnat tillbaka allt nu...YES



Vill inte att Du åker..Snyft



Kommer att sakna Dig gumman =)



kram

2009-09-23 @ 13:12:00
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Inte roligt med huvudvärk,hoppas det går över snart.

Ta det försiktigt på resan till Helsingborg.

Bra att ha en lägenhet,jobbet ordnar sig nog snart.

Sköt om dig!Hälsar haster.

2009-09-23 @ 19:08:58
URL: http://Herbertssons.blogspot.com
Postat av: Anita

Kul att du kom och hälsa på.Du har kanske lite för mycket omkring dig nu, då kan man få ont i huvudet.

Ha det så bra i Helsingborg och vinka till havet från mig. Var inte för säker, rätt som det är kanske jag dyker upp i Helsingborg. Det går bra åka tåget.

2009-09-24 @ 15:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0