7:e april 2010

..om min farfar fortfarande levt så hade han fyllt år idag, konstigt nog var han med i min dröm inatt.. något som inte är så konstigt är att Håkan också var med - han har nämligen varit med en hel del de senaste månaderna... Det är väl deras sätt att göra sig påminda antar jag.

Det är i vilket fall en härlig vårdag här i Helsingborg. Varit iväg och tränat och suttit på balkongen en hel del =)












Grisen är glad..


..och Neson är glad !





Om ca en timme ska jag ner till jobbet! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Mysigt på Nesons balkong.

2010-04-07 @ 21:10:40
Postat av: Kinna

Ååååå så jag saknar vårbalkongstunderna. Ser himla härligt ut!! Skönt de kommeri drömmarna och påminner oss ibland tycker jag =) Kram

2010-04-08 @ 10:35:00
Postat av: Rossis

Vet Du.. jag struntar i om grisen är glad, huvudsaken är att DU är glad vännen =)

Då blir jag med glad. Vill ju att Du ska må bra och ha det bra... =)



Fint det ser ut på balkongen, inte lika mycket snö som när vi var där..S

Får nog komma och ta en fika på balkongen snart tror jag minsann, vad säger Du om det =)



Sköt om Dig vännen!!



Love

2010-04-09 @ 08:34:54
URL: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0