fint besök

Ja nu har jag fått kabeln till kameran hitskickad så jag kan lägga upp lite bilder från helgen som var. Mammis, pappis och Chanel kom till mig på fredagskvällen =) Jag slutade jobbet kl 16 och mitt besök var här vid 19-tiden.

Efter en lång resa tog vi det bara lugnt, fikade, tittade på film och åt kvällsmat!

På lördagen tog vi en tur ut till Välaköpcentrum, vi hann med en fika även där (vilket min far tycker är det nödvändigaste) ! Han hade gått upp tidigt för att byta däck på bilen och även på min cykel =)

Efter en eftermiddagspromenix med Chanel så var det dags att gå ner till Grand för att avnjuta lite mat :P

I söndags tog vi med Chanel ner till stranden och havet, och hon blev SÅ glad av att hoppa runt i sanden, där kan man tala om "pudelfnatt". Det var så roligt att se henne hoppa runt! Tror att hon trivdes riktigt bra... men havet var lite skrämmande...

Nedan följer lite bilder.. några av dem är tagna av mamma som blev jätteglad när jag köpte en ny kamera åt henne.. så jag kunde ärva hennes gamla ;P







Det var lite blåsigt...



Chanel posar





Mammis försöker förstå sig på sin nya kamera..



å jag har viktigare saker för mig, som att lukta på ett mandarinskal :P




Bilder från våran middag!






Juuummii




Efter promenaden i söndags blev både jag å Kanelen lite trötta




Det är inte varje dag man får bli väckt av ett sånt här yrväder! Nya favoritbollen är såklart med oxå






Nej nu ska jag snart ner till mitt jobb.. men först ska jag äta couscous-sallad med tonfisk ;P


Kommentarer
Postat av: Mammis

Du tar bra bilder Neson.Å det var kul hos dig:-)

2010-04-23 @ 14:47:46
Postat av: Kinna

Ser verkligen super mysigt ut Neson! Sa gott med mat pa grand ocksa o lille Kanelen och lille mammis och pappis :)

2010-04-23 @ 20:49:01
Postat av: Kinna

Du har en utmaning att hamta pa min blogg!

2010-04-24 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0