16 augusti 2010

precis hemkommen från jobb.. fick gå till stängning idag för Maria hade "tänkt" fel.. haha, sånt som händer.. imorgon tog jag också på mig att jobba långpanna.. så att samma Maria kan vara hemma och vakta sitt hus.. (tydligen risk för mkt regn imorgon, och därmed översvämning) tur att "min" läght ligger på 2:a våning.. slipper förhoppningsvis översvämning då :O

hmm då har jag tagit på mig tre dubbla pass denna vecka.. ons, fre, lör... men jobbar bara lunch på tors :D ... å på söndag är det personalfest!!

annars händer det inte så jätte mkt just nu... trivs mkt bra på jobb och med allt annat också faktiskt.. känns som att vinden kanske vänder för mig med en dag. Har varit ute mkt med vänner från jobb, festat, fikat osv.. äntligen börjat träna igen.. varit på gymmet bla :D

som de flesta kanske vet så har jag och Marcus gjort slut, en gång för alla??... han har iaf skaffat sig en ny tjej. Såklart känns det tråkigt men det är ändå ganska ok. Visst, det finns människor som jag vet att jag antagligen inte kommer att träffa igen eftersom vi nu ej är tillsammans, och det känns ledsamt, och jag kommer att sakna dem och honom väldigt mkt, men så är det ju och livet går vidare! Jag själv får kyssa några fler grodor innan jag hittar min prins ;P men det kanske det kan vara värt!!

de närmaste dagarna väntar mera jobb såklart men också snart besök av bla syster och Anita.. vet inte om mammis skulle följa med.. Det ska iaf bli kul och det ser jag fram emot! Ser även fram emot den ganska nyplanerade sydafrikaresan som verkar bli av i feb ! !

Nej, nu har jag varvat ner lite och ätit min youghurt, dax att nanna!

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Tur du Neson att du bor högt upp nu när d skall bli mycket regn."lycka till med grodorna";-)

2010-08-17 @ 09:48:41
Postat av: Kinna

Weeeeei, ja jag försöker få mamma att boka billetten. Yeeeees! Sydafrika besök =)

2010-08-17 @ 10:54:52
Postat av: Anita

Ska bli kul komma till Helsingborg och träffa dig och se havet.

Vi hoppas mammis följer med.

2010-08-17 @ 11:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0