17 augusti 2010

..jaha, då sitter jag här igen.. framför datorn mitt i natten.. precis kommit hem från 13 timmar på jobbet. Det har gått bra men är lika trött som vanligt.. skulle vilja gå upp vid 8 för att gå till gymmet men det finns annat som borde göras oxå... tvätta och städa tex... hmm jag tycker alltid att jag städar.. saker och ting verkar flytta på sig av sig själva... kläder hoppar ner på golvet, kaffemuggar ställer sig på bord i olika rum osv...

något som jag iaf har lärt mig idag är att "träning ger faktiskt färdighet" .. det slog mig när jag parkerade lilla mazdan i garaget nu när jag kom hem... inget krångel med parkeringen längre! förut kunde jag få stå en stund och trixa för att överhuvud taget få in bilen i parkeringsluckan men nu kör jag bara in utan konstigheter :D ... (peppar peppar.. jag rammar väl snart den där lilla söta bmw.n som står bredvid... ... ...)

imorgon har vi en stor middag på Grand, jag har putsat glas i dagarna två.. ;P det kommer nog att gå jättebra, det är ju eliten som jobbar såklart!

Take care! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Lika här,saker som hoppar upp el ner och ställer sig på de mest konstiga platser.Där jag aldrigt skulle ha ställt el lagt dem

2010-08-18 @ 08:25:49
Postat av: Kinna

Men att du inte förstår, jag sa ju att jag lämnat det lilla stökmonstret hemma hos dig för sällskap =) Uffa, tretton timmar, sedan påt igen =( Gratulerar till parkeringsfärdigheterna =)

2010-08-18 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0