fredagen den 20:e augusti

presic ätit frukost... sovit dåligt inatt.. vaknade upp mitt i natten och hade nästan lyckats strypa mig själv med en bit av täcket :O .. hmm kan vara farligt att sova..!

Igår var jag pigg och glad på jobbet.. kanske för att jag bara skulle vara där 5½ timme ;P .. sen gick jag till banken och fixade ett litet ärende (som vi inte behöver gå in närmare på, haha) och sen var det dax att träna lite.. Spinningpasset var riktigt roligt, men guuuuu så jobbigt!

Jag gick tillbaka till jobb för att käka lite, blev visst kvar en stund där och tog ETT glas vin med Emelie :D

Sen var det dax att ta cykeln hem.. riktigt trögt att cykla upp för Hälsobacken när man varit på ett jobbigt spinningpass faktiskt, mjölksyran kommer direkt..

Idag har jag fått lite sovmorgon.. börjar på jobb kl 11... och slutar ca 23, men men då behöver jag iaf inte fundera på vad jag ska hitta på för skoj idag!

Det är en underbar solig dag i Helsingborg och jag hoppas på lika fint väder när jag får besök om ca en vecka :D

Imorgon jobbar jag en sväng på caféet och sen är det SÖNDAG! Håll i hatten, för då har vi KICK OFF!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Har beställt bra väder till nästa vecka/helg

2010-08-20 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0