2010-02-06

Vi kastar oss in i en ny månad! Jag längtar fortf till våren..! Jag antar att det hänt lite medan jag "inte orkat blogga" men jag kommer faktiskt inte ihåg.. vet inte vart mitt närminne tagit vägen :O

..men jag tänkte iaf lägga ut lite bilder som jag tagit..



Jag har haft ett litet ljusparty..


Jag har träffat Karin.....



..vi tog kort på varandra medan vi skakade på huvet...



..fler kort finns på det om någon skulle vara intresserad :P.. haha


Min familj här hemma har utökats med en elefantbebis med sin elefantmamma, som jag "fick" från Partylite när jag hade mitt ljusparty =)




..mitt nyfunna intresse är "Tradera" .. här är mitt fynd som jag fick på posten för ett par dagar sen.. nu väntar jag bara på att min klänning som jag köpt till Kinnas bröllop ska komma åxå!




Så vad gör en liten Nea när hon känner sig lite nere.. jo shoppar såklart!! Här nedan posar jag i min nya pyjamas.. :)



..ett riktigt ljushuvud??

..och detta kom med posten på samma gång..!

skor i strl 35! Jag ÄLSKAR "la redoute", passar mina små fotar perfekt!




linnen, jeans och "losor" =)


Idag har jag inte gjort så mkt... ätit frukost, druckit kaffe och städat skafferiet..




så.. mitt liv i bilder helt enkelt.. nu måste jag se till att komma iväg till affären så jag får lite mat i mig idag..! Kram till er alla!


..och till alla er som känner er träffade.. Tack för ert stöd och Tack för att Ni finns !






Kommentarer
Postat av: Anita

Bra bilder och vad duktig du varit som städat skafferiet. Jag borde städat idag men har ingen lust och ork.

Jag längtar också fortfarande efter våren. Är så trött på vinter, kyla och snö.

2010-02-06 @ 16:28:51
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Vilka fina kläder o skor du har köpt.Skorna var häftiga tycker jag.Sådana skor skulle inte passa mina fula fötter.Jag städar oxå skafferiet ibland men det är snart stökigt igen.Har varit hos Anita och fikat samt hämtat hennes bil,den får bo här så länge.

Ha det så bra hälsar haster!

2010-02-06 @ 18:02:04
URL: http://Herbertssons.blogspot.com
Postat av: Mammis

Vad fint du städat Neson.Å vilken fin klänning o "jamapes"

2010-02-06 @ 18:04:19
Postat av: Rosis

Åh, vilken fin klänning gumman.

Visst e det roligt med Tradera.. man kan göra mycket bra fynd där =)

Fina skor och andra fina kläder har Du fyndat med ser jag och som sagt, pyjamasen är fin =)



Fnissar lite åt Ditt skafferi, inte visste jag att "la redoute" ska ligga där..S



Love You Gumman!!



kram

2010-02-06 @ 19:16:48
URL: http://rosisgirl.blogg.se/
Postat av: Kinna

Jag kanner mig toktraffad!! Men sa tror jag ju alltid att allt handlar om mig mig mig och mig! Hi hi hi! Skamt och sido, go girlie little sister!! Himla snygg jamapes. Klanningen var jattefin, ser fram emot att se den andra ocksa, den kommer vara klockren. Kramar i massor!

2010-02-08 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0