Nionde februari tvåtusentio

..för det första vill jag tacka för de fina kommentarerna och tankarna från det förra inlägget, det värmer verkligen. Tror att Era tankar som ni skickade mig gjorde nytta, för idag har jag mått bättre..och bara att få skriva av sig hjälper lite.

Idag har jag haft en bra dag, jag har fått göra det som jag älskar att göra.. bara vara hemma och göra det som faller mig in... t ex sitta i lugn och ro och dricka mitt kaffe, laga mat (som idag blev en lyckad broccoligratäng). Hittade ett nytt spännande recept på en klassiker :P

Efter en lyckad middag med mig själv vid köksbordet, tänkte jag : hmm varför inte göra nån kvällsmat som jag kan ha å mumsa på senare ikväll?..

Här kommer resultatet av detta ...



hmm.."rör om till en jämn smet"..?


lite mera mjölk kanske?




och ett litet ägg :)




..taaadaa..



..så nu när jag tränat ca en timme i mitt lilla "hemmagym" ska jag ta å äta mina fullkornsvåfflor med sylt =)

Sen ska jag duscha och nanna, för imorgon blir det en lååååång dag på jobbet!

Kram till er alla och tack än en gång för att ni bryr er!




Kommentarer
Postat av: Rosis

Åh, vad kul att höra att Du har en bra dag idag vännen =)

Och våfflor, det var inte dåligt.. Du är ju riktigt huslig när Du sätter den sidan till =)



Varma tankar kommer det i massor här, så Du inte tappar stinget =)

Du vet att vi bryr oss massor =)



kram kram

2010-02-09 @ 22:17:37
Postat av: Anita

Vad bra att du mår bättre idag.

Duktig som lagar mat och vad det såg gott ut med våfflor.

Ha det bra och sköt om dig



Anita

2010-02-09 @ 22:22:47
Postat av: Mammis

Kan du mejla ver ett gäng "måfflor"..nej nej jag menar Våfflor till oss?

2010-02-10 @ 10:59:11
Postat av: Ingegerd

Blev inte så glad när jag läste ditt förra inlägg.

Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Skönt att du mår bättre nu,hjälpte nog att skriva av sig.Duktigt av dig fixa våfflor till kvällen,det smakade väl bra.

Ta hand om dig hälsar haster.

2010-02-10 @ 21:19:10
URL: http://herbertssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0