söndagskaffe

Jag har satt mig i vardagsrummet med en kaffemugg och tittar på "Brooke knows best". Nu när jag jobbat hela veckan (och vi hade en ganska tuff kväll igår på jobb) så är jag så delad i vad jag vill och borde göra denna söndag. Jag BORDE passa på att städa, träna, laga ordentlig mat osv. Jag vill egentligen bara sitta med min kaffe i en städad läght... men men dagen har ju "nästan" bara börjat.

Har inte så mkt mer att skriva.. jag längtar till våren!

Nu ska jag gå ner & hänga tvätt.. och jag SKA laga nån ordentlig mat..!

..men först kanske jag tar mig en påtår på kaffet ;)

Take care allihop!




Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Neson!

Längtar också till våren men tyvärr har SMHI varnat för mera snö onsdag och torsdag.

2010-01-24 @ 21:40:27
Postat av: Mammis

Ja påtåren är viktig.Fö så har Kanelen just bytt sovplats från Kinnas säng till min kudde.Det är Kaneler bra på.

2010-01-25 @ 09:24:58
Postat av: Kinna

Så gött att bara myyyyysa i svarta soffan =) Men du måste faktiskt laga dig mat, he he! Kram

2010-01-26 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0