idag är det lördag

och det innebär jobb! De senaste dagarna har jag hunnit med mycket. Som ni vet, utbildning i Malmö och nytt träningskort i tisdags.

Har även hunnit med att låsa mig ute från lägenheten, varit hos frissan, tränat step-up, varit nere på jobbet å fixat med en drinklista till baren. I torsdags var jag i stan nästan hela dagen. Träffade Emelie nere på jobb för att äta lite lunch och greja lite med drinklistan bl a, senare hade vi stormöte och efter det träffade jag Karin. Det blev mkt fika denna dag.. å för att avsluta blev det faktiskt två-tre öl på Grand vid pianobaren! Mycket trevligt!



Det blev min favvo på Grand Coffee, bagel med salami =)





Myyysigt!



Det blev en ganska tidig hemgång eftersom jag satsar på jobb och träning denna helg ;P

Fredagen flöt på bra på jobbet, gick dit vid 14 för att möta upp Emelie, Anna, Jens mfl för en lunch. Lite kaffe på det och genomgång med Ullis, sen var det dax att börja kvällens slit ;)

I morse gick jag upp efter bara fem timmars sömn för att jag skulle gå till Friskis för ett nytt step-up pass, men har fruktansvärt ont i höften och bestämde mig för att avboka detta :S Gick ut i regnet på en promenad ist.

Nu ska jag snart ner och jobba igen.. men om ca 12 timmar hoppas jag att vi loggar ut! =) .. och då är det SÖNDAG igen! Me like!!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Dutti Neson..men synd att du har ont i höften.

2010-03-20 @ 15:38:43
Postat av: Kinna

Harligt att hora att du ar igang little siss! Glom inte att vila ibland ocksa! Kramar i massor

2010-03-29 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0