lite mera shopping . .

"Lyxfällan" nästa, tänker ni då! ..men såå farligt är det inte ;P Jag var nere på stan idag och träffade min trofasta vän Karin. Vi gick till "Ebbas" för att äta och prata om det senaste :) På vägen hem gick jag in på Åhlens för jag har länge saknat den perfekta väskan... hmm hittade dock inte väskan med stort "V" men köpte en som var helt ok... och ett blått skärp :P

När jag väl kom hem till "min" gata så stannade jag till för att hämta ut mitt paket som kommit från... gissa..! La redoute!!.. igen.. Nu några timmar senare har jag rafsat upp paketet som innehöll 3 par skor, alla tre passade! Me sooo happy!

Ja som ni kanske redan har förstått så har jag varit ledig idag, jobbar nu fre och lör. Jag har också hunnit med att kolla på två avsnitt av "Desperate Housewives" från säsong 3.

Nu när jag provat mina skor och känner mig nöjd med detta ska jag faktiskt plocka lite här hemma, fylla diskmaskinen, slänga lite tvätt i tvättkorgen osv.. konstigt det där fenomenet med att kläderna först hamnar på golvet och sen i tvättkorgen... hmm. Ikväll ska jag passa på att kolla på just "Lyxfällan" som har säsongsstart, i like!

Som ni ser här nedan så har jag skaffat en kompis till min bil. Eftersom "olsen" inte är här så får jag trösta mig med dessa...





Min nya väska och skärp :)







Så! Jag är super nöjd med mina nya shoes! Hoppas bara att jag får tillfälle att använda dem :P




Anita: Japp, jag satt ute på balkongen första gången för ett par dagar sen! Det var härligt :)

Rosis: klart att jag tittar förbi när jag ändå är hemma i Närket, (finns det fika då??) :P

Siss: Saknar dig med, sommaren kommer bli toppen, jag känner det på mig! Bröllop å allt =) Du är jättevälkommen att komma hem tidigare om du skulle känna för det :O

Mammis: ja tack för visat intresse :) hihi


Kommentarer
Postat av: Rossis

Oj Oj Oj.. och när ska Neson vara så snygg då.. med nytt skärp, ny väska och nya skor.. Vilken kanon pinlga Du kommer att vara när Du är ute och "kliver" i Helsingborg sen...flinar



Självklart finns det fika när Du kommer hem hjärtat, det vet Du!!



kramas massor

2010-03-11 @ 20:02:48
URL: http://rosisgirl.blogg.se/
Postat av: Mammis

Små söta nesonskor till små söta nesonfötter.Å en lillebror till Olsen;-)

2010-03-11 @ 20:18:10
Postat av: Kinna

Vilka super grejjer du har hittat! Saknar varen pa sa vis att fa handla vargrejjer =) Ta en kaffe med en bok vid havet. I Love!! Du kanske skulle skaffa dig en sdan dar amerikanare istallet :P Vo hors Neson, onskar lycka till pa jobbet de narmsta dagarna. Hej svejs!! Kram

2010-03-11 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0