utbildning i Malmö och förnyat träningskort !

Precis hemkommen från stan. Dagen har innehållit lite "brunch" på jobbet i form av en bagel med salami och grönsaker och en kaffe. Jag väntade på att Anna, som jobbar i repan skulle sluta så att vi kunde ta tåget till Malmö där vi skulle på utbildning. När vi kom fram till den stora staden Malmö mötte vi upp Emelie och Frida, och det blev lite fika! Sen vidare till Clarion hotellet där utbildningen skulle hållas. Vi fick där lära oss om konflikthantering. Vi pratade också om hot, våld och rån. Väldigt intressant!

Åter i Helsingborg vid 18-tiden. Jag passade på att äta en supergod burgare och dricka lite mera kaffe :P

Nu är jag hemma i lägenheten och har väl direkt inget speciellt på schemat ikväll. Imorgon ska jag försöka gå å träna lite för jag gick faktiskt och förnyade mitt träningskort idag! Så duktig så!

Så en kopp te på det och slappa i soffan! Gytta!

Rosis: ja nu jäklar ska jag ut å "kliva"! och tänka på den person som lärde oss det begreppet :)


Kommentarer
Postat av: Mammis

Du e duktig du Neson.Kanelen o jag har inget träningskort vi.Vi motionerar med ankmatning ist (för mattes del).Och klättring i snödrivor för Kanelen.

2010-03-16 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0