Tisdag 11 maj

Ja, dagarna rullar på och idag är det tisdag. Jag har jobbat för fullt varje dag sen jag kom tillbaka till Helsingborg. Inte ens i Söndags fick jag vara ledig, restaurangen var abonnerad för ett hundratals gäster som åt buffé.

Igår tog jag tag i mig själv och gick på mitt första spinningpass här! Jag har inte cykeltränat sen Vättern Rundan, vilket är några år sen nu.. Det var riktigt roligt och jag har bokat in ett par pass till denna vecka!

Idag fick jag dock byta träningspasset mot ett pass i tvättstugan, bäst att passa på när det fanns en tid ledigt!

Snart ska jag ta å käka lite mat och kl fyra börjar jag jobba.




Som ni ser har mina fina blommor slagit ut ordentligt ;P



...rosorna har jag dock fått plocka ur å hänga upp på väggen..





Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Kanelen å jag är inte så bra på att träna.Men vi gör prommisar iaf:-)

2010-05-11 @ 14:15:48
Postat av: Kinna

Uff jobba en söndag. Hoppas du får ledigt i helgen i alla fall! Kram

2010-05-12 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0