ett år sedan..

Idag, måndag den 8:e nov, är det ett år sedan jag började jobba "på riktigt" på Clarion Grand Hotell här i Helsingborg..! Behöver jag ens nämna att det har gått så sjuuukt fort! I slutet av sep 2009 flyttade jag hit, gick en månad arbetslös, sökte massa jobb bla tjänsten på Grand.. trodde väl aldrig att jag skulle få den! men men.. jobbade min första måndagskväll med Kim och resten har ju gått som en dans ;P

..dock är det fler saker som hände för nästan exakt ett år sedan.... helgen 6:e - 7:e nov 2009 togs dessa bilder....











Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja vi kommer aldrig att glömma den tiden/händelserna.

2010-11-08 @ 14:24:04
Postat av: Kinna

Gratulerar på årsdagen =) Bra jobbat och tusen tusen tack för att du hjälper oss =) Det andra är inte roligt alls.... Sjukt att det gått ett år sedan... Miss the good old days, som man jag beklagade mig över då.

2010-11-08 @ 15:04:01
Postat av: Rossis

Fattar inte hur året kunde gå så fort... vad var det som hände lixom....



Saknar Dig gumman =)



kramar om

2010-11-08 @ 16:19:43
URL: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0