härliga lediga måndag

Ingen ischias och ingen huvudvärk.. men erkänner att jag är lite trött i benen efter två dagars spinning, men ATT jag känner mig duktig.. och imorgon blir det ett pass igen! Vätternrundan snart juh!!

Sitter och slappar i soffan. Idag har jag varit nere på jobbet och ätit dagens, köpte en ny sporttopp på Stadium (som jag äääälskar) och sen som sagt spinnade jag =)

Helgen har inneburit jobbhelg, lite lagom kaos som vanligt men det löser vi ju såklart!

Funderar lite på vad jag vill göra framöver.. kollar på lite massageutbildningar, spinninginstruktör-kurser osv... dock behövs det pengar till detta... hmm konstigt va?? ..men känns som att jag iaf är en liten bit påväg.. vill som vanligt göra allting på en gång..

Ja nu vet ni lite vad jag håller på med ! Jo ja just.. Jag räknar även ner till nyår (61 dagar) och till Sydafrikaresan (95 dagar) .. OCH så kommer ju syster hem snart igen å hälsar på över jul!!

Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Jag blir trött bara jag HÖR ordet spinning

2010-11-02 @ 09:59:37
Postat av: Kinna

Så skönt att läsa att du är igång igen =) Det gläder en gammal syster =) Jepp, tiden kommer gå så fort. Hör med dem på Friskis om de inte letar efter spinninginstruktörer och bli en genom dem =) Kramar i massor.

2010-11-02 @ 10:44:12
Postat av: Rossis

biter på naglarna

Menar Du att det inte är mera dagar kvar...HUR ska detta gå, jag har ju inte fattat än att vi ska åka.S



Skönt att höra att Du e på gång igen vännen =)



kramar om

2010-11-02 @ 17:51:03
URL: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0