lunchbesök & filmkväll i Örebro

Igår, lördag gjorde jag ost -och skinkpaj och bjöd hem Rosis och Andreas till Åmmeberg, på lunch.. (dom lever än idag söndag) =)

så här såg den ut innan den åkte in i ugnen!



Serverades med sallad




Efter lunch och kaffe blev det dax för mig att dra in till Örebro. Mötte upp Angelica och vi handlade tilltugg och hyrde film!

Väl tillbaka i Angelicas lägenhet dukade vi upp våra godsaker och började kolla på en thriller.. som följdes av romantisk-komedi/drama.. vi avslutade med en animerad Tim Burton film :D



Juuuummmiiii!







Tuss och Musse var oxå med!





Obs! Non alcoholic!! ;P




Idag söndag, har jag tillbringat lite tid med Rosis =)

Nu myyyser pappi och Kanelen i soffan, mammis sitter å fixar med bilder på datorn.. och jag ska nog.. hmmm kanske läsa lite i min nyinköpta bok..??.. kanske..

Haaadeeee!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Dutti Neson

2010-10-17 @ 19:47:53
Postat av: Kinna

Så myyyysigt alltihopa =) Succé med ost och skink paj, en utav favvisarna här =)

2010-10-18 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0