Senaste dagarna..

..har rullat på lika fort som vanligt..

Min lilla joggingtur i regnet som jag skrev om i förra inlägget var nog inte så hälsosamt ändå.. nu är jag riktigt förkyld.. kände att det började kännas i halsen i måndags kväll.. igår (tis) var jag på jobbet men kände mig riktigt sliten, idag fick jag tag på en tjej som kunde jobba mitt kvällspass!

..men jag ska faktiskt erkänna att jag ändå var iväg till ica maxi för att handla lite, kände att jag var tvungen, å den lilla ica affären nere på gatan är så tråkig!

Jag ska fortsätta där jag slutade förra gången... Söndagen var helt perfekt =D Jag var med Maria på gymmet och vi testade nog alla maskiner minst en gång! Vi tog oss sen en välförtjänt fika på Grand Coffee.

Senare på kvällen blev det hemmagjord pizza med wine och trevlig sällskap.. de som inte redan vet  vem det "trevliga sällskapet" var får gott vara nyfikna ett tag till... ;P men supermysigt var det iaf!






Juuuuummmmmiiiii!





Måndagen kom och den var minst lika lyckad. Käkade frukost & kikade på ett par avsnitt av DH. Sen ner till stan för att träffa Emelie för sopplunch. Blev kvar nere på jobbet (blir lätt så när man visar sig där nere) drack en kaffe, snackade skit osv.. plötsligt blev kl 17.30 och jag skyndade iväg till Friskis för att gå på spinningklass! ...Än så länge INTE ont i halsen :O

..eftersom jag kände mig pigg å glad efter spinningpasset bestämde jag mig för att joina Jenny och Tessan när de skulle afterworka lite.. efter andra glaset med vin kände jag hur det kom smygandes..halsont... UFF! ... tog cykeln hem relativt tidigt... på natten hade jag riktigt svårt att sova och när jag vaknade på morgonen var det bara att inse faktum... täppt i näsan, halsont, feber osv...

...men nu ska jag iaf vila ikväll, kolla på "Efterlyst" och äta pannkisar med vaniljglass!! Man får lyxa till det när man är sjuk =D




min supersnygga kökshanduk som jag hittade på maxi idag, i just love it!



och nya sängkläder på rea!!



denna växt blir det förhoppningsvis stora vita fina blommor på... den som lever får se hur det blir med den saken!


Passade oxå på att hämta ut mitt paket från "Yves" =D





Nej nu har mitt kaffe blivit kallt och jag börjar bli hungrig! Over and out för denna gång!







Kommentarer
Postat av: Mammis

Lycka till med den vita Gardenian

2010-09-15 @ 20:22:13
Postat av: Anonym

Okej okej, jag är bara lite avis, på att du tjänar pengar och kan handla massa roliga saker. Jag är int bitter!! Sååå gott med hemmagjord pizza. Spinning igen bra det, Vätternrundan nu då?? Kramen

2010-09-16 @ 10:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0