mera "WakaWaka" !

Ja nu är det måndag och jag är hemma i kalla blåsiga Helsingborg, har haft en mkt trevlig dag med frukostbesök och fika nere i norra hamnen. Sebastian var här igår kväll men kan inte säga att jag var särskillt social, däckade i soffan av de lugnande tabletterna som jag tog för flygresan hem!






Som sagt, rent fysiskt är jag hemma... men i tanken är jag fortf i "WakaWaka-land" -där mat och dryck är billigt, solen skiner, poolen är varm men ändå svalkande - och där min bästaste syster bor tillsammans med sin Stefan <3











Lunch på "Papachinos"










No smoking på lekplatsen - hmmmm..?!






resten av gänget hade vi lämnat på det stora köpcentrumet ;P













många härliga svalkande dopp blev det !











Dessa kort är från tisdagen, då vi bl a shoppade souvenirer och fikade !












..men helt ledig fick man ju aldrig vara, jag hade ju lovat Stefan att vara bartender åxå ! =)












...forts följer ....


Kommentarer
Postat av: ia

vad härligt!! vad lika ni är på shopping-bilden. mr.lindström verkar ganska nöjd :)

2011-02-15 @ 19:38:39
Postat av: Kinna

Ni är saknade här, det var riktigt tungt när ni lämnade. Men vilken succé vecka det verkligen var. Många goda drinkar, mycket sol, elefanter med fem ben, köttätande giraffer m m :P Så kul att du verkligen trotsade din rädsla. Ta hand om dig bästaste siss och hälsa Bass!

2011-02-16 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0