tankar i största allmänhet . .

Jaha, 4 dagar kvar till resan! Pratade precis med Rosis =) Gick igenom min packning som jag började med för två veckor sedan ;P fyllde på med skor, handduk och vindjacka...! Funderar vidare medan jag tar en kopp kaffe....

Joodå såå aattee... på torskväll kommer Rosis, Andreas och pappi hit. På fredag tar vi oss till flygplatsen och om allt går som det ska landar vi i Sydafrika tiiidigt lör morgon! Nervös? Flygrädd?? Dödsångest?? eeeh JA! men men what to do.. får hålla tummarna helt enkelt och hoppas på att vi alla landar hela och rena... och även kommer hem i sådant skick! =P Tar ett citat från "Sällskapsresan" och Rosis blogg ; "Jag kan flyga, jag är inte rädd"



Har jobbat extra denna helg, å det har gått bra. Nu är jag inte schemalagd förrän jag kommer tillbaka..!!

Konstig känsla.. men nu ett tag har allting rullat på utan större störningsmoment el problem. Känner ofta att saker å ting går trögt och jag får ingenting gjort.. men nu de senaste veckorna så känns allting bra, "peppar peppar.."

..mja.. ni som känner mig vet ju att det kanske finns ett par saker som fortf går trögt men varje dag hoppas jag att rättvisan och godhet ska vinna i slutändan..!


Även den sista tiden har jag tänkt mkt på vänner, släkt och familj.. framtiden..! Ingen idé att bekymra sig i onödan eller att gå händelser i förväg, men ni vet hur det är!

Funderar även mkt på min egen framtid.. jobb osv. Dax snart att satsa på något annat än restaurang och bar, men får nog allt ta å vänta på rätt tillfälle! haha, det sägs ju att "det rätta tillfället" aldrig kommer.. men mjaa.. i detta fall tror jag nog att det gör det!



Träningen går superbra, riktigt stolt över mitt 3 timmars långa spinningpass i lördags och även min intervallträning igår.. det blir nog gymmet ett par ggr denna vecka innan fre ;P sen blir det en 10 dagars viloperiod - haha, ja man vill ju inte överanstränga sig! Jag tror att trevligt sällskap, poolbad, safari och god mat kommer göra mig gott!


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Kanelen o jag tror Neson får d bra i Afrikat.

2011-01-31 @ 15:18:38
Postat av: Anita

Jag hoppas ni får det trevligt på resan, är allt lite avundsjuk.

Skulle inte varit dumt att få kela lite med lejon och åka på safari.



Sköt om dig Neson.

2011-01-31 @ 16:27:26
Postat av: Rossis

Åh... det kommer att bli så bra i Waka Waka landet =)

Ser framemot denna resan med Er massor =)



Frågan är.... har Du verkligen plockat ur några skor..S

Talade om för Josse hur par Du tänkte ta med Dig.. hon skrattade och sa.. Det hade ALDRIG räckt för mig..S



kramar om

2011-01-31 @ 21:29:34
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Önskar dig en härlig o kul resa till Afrika!

Hoppas det blir mycket sol o bad!



Hälsningar från haster.

2011-02-01 @ 19:40:46
URL: http://Herbertssons blogspot.com
Postat av: Kinna

Nu är ni minsann i luftem längtar så till imorgon när vi ses på Tambo airport!!

2011-02-04 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0