Yeeyh!!??

Nu jäklar kör vi snart igång på riktigt igen! .. å då menar jag såklart på jobbet..! Kom hem för ca 30 min sen, då jag har varit nere på gymmet och kört lite cykling och styrka - sen till jobb för att städa iordning inför helgen då vi öppnar restaurangen igen!



Nytt schema vilket tydligen innebar alldeles för många jobbhelger enligt mitt tycke.. men men eftersom jag ska vara ledig lite i feb så får jag ju ta det jag kan för att få ihop det ;P får passa på å götta mig extra mkt nere i Sydafrika och Silver Lakes så blir det säkert bra!


Som sagt kommit hem och kollat igenom nya schemat - även varit seriös och gjort iordning tränings schema också för resten av månaden, gått igenom vilka pass som passar vilka dagar - otroligt seriöst alltså!! blir 3-4 pass i veckan vilket jag får vara nöjd med!

Imorgon blir det möte, provsmakning av nya menyn och mera städning på jobb. Öppnar restaurangen igen på fre och då blir det till att jobba lunch! Så nu behöver man definitivt inte fundera på vad man ska göra om dagarna längre, allt kommer falla på plats!..och tur är väl det ;P



Allting verkar rulla på rätt bra just nu.. hade en jättebra dag igår tillsammans med Bass, som slutade med att jag FICK ett par sprillans nya cykelskor på spinningpasset och god hemmalagad mat (som jag dock fick tillreda själv) ;P 



se så söta mina skor är! sååå nöjd!



kanske inte det vackraste upplägget men gott var det!!


Igår fick jag även en inbjudan via mailen, och det var inte vilken inbjudan som helst!! Min favorit norska vän Ina kommer att gifta sig med sin Gunnar nu i sommar! Blev verkligen superglad, och det får jag ju absolut inte missa!!

Har även fått inbjudan till Lloyds dop nu i januari, men det kan jag dock inte komma hem till =( så nu är det många vänner som har stora grejer på gång, t ex med förlovningar, husköp och bebisar hit å dit.. känns som att man själv är så långt ifrån allt det där - så jag är extra glad för deras skull! Jag har det faktiskt ganska bra ändå ;P


..å nu är det inte långt kvar; 23 dagar kvar till "Waka Waka" & Sydafrika, även om jag är flygrädd så ser jag fram emot resan!

Ha en fin kväll, kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Neson kan!

2011-01-12 @ 19:18:42
Postat av: Rossis

Du är så duktigt med all träning.. men vet Du, jag ligger inte alls långt efter nu ;) Alltså, med träningstider iaf..S Resten ska vi inte prata om alls tycker jag =)



Fattar Du, att SNART åker vi.. helt sjukt sjukt sjukt.. tänkte just att... Om 1 månad så står jag kanske i duschen i SYDAFRIKA!!! .. man har lixom inte riktigt fattat det än ;)



Men även om jag precis som Du, är flygrädd.. så ser jag framemot detta såå mycket =)



KRAM

2011-01-12 @ 21:30:20
Postat av: Kinna

Vad fn, bara få ett par skor sådär :O Skapligt avis!! Spinna på =) Maten ser super ut =) Kram

2011-01-14 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0