Minnen..

M/S Sandön

Satt och rensade bland alla bilder på datorn.. fastnade såklart bland mina bilder från tiden ombord på Sandön. Mkt känslor, tankar och minnen. När jag tänker tillbaka på den tiden, så är det absolut den bästa tiden hittills i mitt liv. Människor och upplevelser som jag aldrig kommer att glömma.








Sandön på väg in mot hamnen i Askersund





Jag slussar i Tåtorp






Underbara bilder från Göta Kanal..







Slussen i Forsvik





I styrhytten








Älskade dessa kvällar..



Kommentarer
Postat av: mammis

Den tiden kommer inte tilbaka..tur bilderna finns kvar

2012-02-17 @ 16:38:01
Postat av: Anita

Ja, du Neson alla har vi minnen vi går tillbaka till ibland och jag förstår att Sandön och arbetet där betydde mycket för dig och Karolina. Inte alla som har så fina minnen.

2012-02-17 @ 16:54:31
Postat av: Mammis

Å bilden på MS Sandön som lägger till vid kajen o Karlsborg..o inte Askersund..el har jag fel? Bråkans födelsdedagsfika var ju i juni...o då fanns väl ingen MS Sandön i Asund?

2012-02-17 @ 19:15:53
Postat av: Neson

ja mammis du har rätt, såg fel på pållarna..

2012-02-17 @ 20:01:26
Postat av: Mammis

Lätt att se fel Neson....men det var världens bästa slussare på bilden från Tåtorp iaf

2012-02-17 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0