pepp & tankar i största allmänhet

Prommis med syster - check, och bussbiljetter utskrivna =)

Huvudvärk idag, men kanske inte så konstigt.. det är mkt som ska få plats i mitt lilla huvud just nu. Jobbsök, pengar/utgifter, utbildningar osv.. Så det är både positiva och lite mindre positiva tankar som snurrar och blandas. Måste väl ändå säga att jag i det stora hela är positiv och ser ljust på framtiden =) Det som händer det händer och vissa beslut kan man ta och andra beslut tas åt en utan att man ens hinner blinka.

Igår var jag med syster på box-pass, det var några veckor sedan eftersom jag börjat träna på Sportlife ist. Det var kul att få träffa sina "box-vänner" och jag måste nog försöka gå dit någon gång i månaden iaf, bara för att hälsa på dem =) å jag måste ju få chans till en lite mer allsidig träning ;)

Imorgon åker jag till Göteborg! Suss kommer å möter mig på centralen och låter mig bo hos henne under helgen =) Det kommer bli långa å tuffa dagar på utbildningen, men oj va kul det kommer bli. Jag är såå peppad! Är också nyfiken på vad det kommer vara för folk där... iiihhhihihiihihii..!

Nu när jag kommit igång med bloggen igen så, tro mig.. jag kommer hålla er uppdaterade i helgen =) .. kanske till å med till den grad att ni kommer tröttna på mig ;P






Kommentarer
Postat av: Mammis

Inte tröttnar man på Neson

2012-02-08 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0